Продавець Інтернет-магазин "Іграшка" - товари для дітей розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Замовлення було оформлено 30.09. Станом на 15.10 недоставлено.
Продавець взагалі не відслідковує затримки у доставці товару до покупця. 10.10 я звернулась з питанням до магазину щодо затримки в доставці, на що мені порекомендували звернутись до поштового оператора самостійно (в мене як покупця, який не знає а ні прізвища відправника, а ні як запакований товар відмовились приймати заявку на пошук). Після мого повторного звернення до продавця ним оперативно було зроблено заявку на розшук.
14.10 я звернулась з проханням надіслати товар повторно чи скасувати замовлення, оскільки вже вийшли усі розумні строки, на що мені відповіли, що такого товару не має більше в наявності і взагалі в цій ситуації винна я сама оскільки вибрала цього поштового оператора!
Магазин реагує на звернення, але нажаль не намагається допомогати у вирішенні питать з поштовими операторами.
Добрий день,
1) Ви оформили замовлення 30.09 о 22:26. Зранку о 9:51 ми вас набрали для підтвердження замовлення. О 15:00 ваша посилка вже була нами відправлена і знаходилась на нашому відділенні Укрпошти.
2) Ви праві, ми не відслідковуємо посилки на цьому етапі. Наша відповідальність як продавця максимально швидко передати ваше замовлення обраному вами перевізнику, що ми і зробили. Для подальшого відслідковування посилки вам була надіслана ттн в смс повідомленні в день відправки посилки.
2) Коли ви до нас звернулись з питанням де знаходиться ваша посилка, ми сказали вам, що це питання краще задати Укрпошті. У вас є ттн і нам доступна така сама інформація в трекінгу що і вам
3) Коли ви нам повідомили, що Укрпошта не може відповісти коли посилка прибуде до вас і необхідно оформити заяву, то ми в той самий день оформили заяву і надали вам в якості підтвердження отриманий номер заяви.
4) Наступного разу ви звернулись до нас з проханням повторно вам відправити посилку вже Новою поштою. Ми вам повідомили, що такого товару більше нема в наявності. Ми не знаємо чому ви вирішили, що ми вам сказали неправду, але це дійсно так. І цю інформацію ви легко можете перевірити - товар ні тоді, ні зараз не числиться в наявності на сайті
5) Потім ви попросили скасувати замовлення. Ми вам відповіли, що посилка відправлена і повернути її не можемо, це дійсно не так просто зробити як на Новій пошті. Ви нам написали, що посилка довго їде, роблячи акцент, що ми несемо відповідальність, що ви ще не отримали посилку. Цитуємо ваші слова: "Вибачте за те, що 30 вересня замовила у вас посилку і до 14 жовтня їх чекала."
6) Нам дуже шкода, що ситуація склалась таким чином, але обрати Укрпошту, це було ваше рішення. Ми не можемо нести відповідальність за роботу обраного вами перевізника. Ми відповідаємо лише за свою роботу, яку ми зробили чітко і швидко. Я думаю, ви з нами погодитесь, що якщо б ви обрали Нову пошту, цієї ситуації не виникло б. На жаль, Укрпошта поки не є надійним перевізником
Рекомендую👍